• Czas, koszty i metody dostawy

Metody dostawy:

  • produkty są wysyłane różnymi firmami kurierskimi, wybór firmy przewozowej jest uzależniony od gabarytu zamówionego produktu. 
Czas realizacji wysyłek:
*czas realizacji wysyłki zamówienia jest podany przy każdym z produktów. Przy zamówieniu produktów róznych marek czas realizacji zamówienia równy jest najdłuższemu czasowi realizacji spośród wybranych produktów
  • ALURO - wysyłka w ciągu: 1-2 dni robocze 
  • BELLDECO - wysyłka w ciągu: 3-7 dni robocze 
  • Umywalki i lampy miedziane - wysyłka w ciągu 2-3 dni robocze
  • Meble indyjskie: ORIENT, INDIE - wysyłka w ciągu: 2-4 dni robocze
  • Meble RUSTIC - wysyłka do 7 dni roboczych
  • CHIC ANTIQUE - wysyłka w ciągu: 7-15 dni roboczych (produkty sprowadzane z magazynu producenta w Danii)
  • CLAYRE & EEF - wysyłka w ciągu: 7-15 dni roboczych (produkty sprowadzane z magazynu producenta w Holandii)
  • Madam Stoltz - wysyłka w ciągu: 7-15 dni roboczych (produkty sprowadzane z magazynu producenta w Danii)
  • Ib Laursen - wysyłka w ciągu: 7-15 dni roboczych (produkty sprowadzane z magazynu producenta w Danii)
  • MAURO FERRETTI- wysyłka w ciągu: 2-6 tygodni (produkty sprowadzane z magazynu producenta we Włoszech)

Koszty dostawy:
Koszt wysyłki zależny jest od gabarytów i cen zamówionych produktów i wyliczany jest każdorazowo do każdego zamówienia.

  • Produkty marek ALURO, Belldeco, Chic Antique, Mauro Ferretti i Clayre & Eef - darmowa wysyłka dla zmówień od 200 zł
  • Produkty marek Madam Stoltz, Ib Laursen - paczki od 20 zł do 45 zł, wysyłka paletowa 150 zł  
  • Meble indyjskie ORIENT - wysyłka indywidualna - koszty wysyłki przy poszczególnych produktach, darmowa wysyłka dla zamówień od 5000 zł
  • Meble "ponadgabarytowe" (informacja o takim meblu znajduje się w opisie produktu) - koszt wysyłki 100-250 zł
  • Pozostałe meble, umywalki, dodatki i dekoracje - darmowa wysyłka dla zamówień od 2500 zł
  • Indywidualna wysyłka dla wybranych produktów ze szkłem i luster (koszty wysyłki przy poszczególnych produktach)

WAŻNE!
Towar dostarczony firmą kurierską należy sprawdzić w obecności kuriera i w razie nieprawidłowości (uszkodzenia, braki) spisać odpowiedni protokół wraz z kurierem. Protokół należy niezwłocznie wysłać mailem na adres: kontakt@shop-goforindia.pl, to jest warunek konieczny do zgłoszenia reklamacji!

UWAGA! 
Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do mieszkania wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy.
Meble spakowane na paletę oraz ponadgabarytowe, dostarczane są pod drzwi budynku.