
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Regulamin
REGULAMIN
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną - Sklep internetowy www.shop-goforindia.pl.
Jest dokumentem wymaganym w świetle art. 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827)
Spis treści
1) Informacje wstępne
2) Przetwarzanie danych osobowych
3) Składanie zamówienia
4) Realizacja zamówienia
5) Postanowienia ogólne
6) Reklamacje
7) Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy
8) Postanowienia końcowe
1) Informacje wstępne
- K&M Design Danuta Gabrysiak , ul. Sapieżyńska 1 m 4 00-215 Warszawa, NIP 5261618865, REGON 383257914, jest właścicielem sklepu internetowego shop-goforindia.pl.
- Przedmiotem działalności sklepu jest m.in. sprzedaż mebli i dekoracji do wystroju wnetrz oraz akcesoriów do jogi.
- Terenem działalności firmy jest Polska.
- Dostawa towaru realizowana jest przez firmy kurierskie.
- Wszystkie ceny produktów w sklepie shop-gorforindia.pl obowiązują w chwili składania zamówienia.
- Opisy produktów i ceny podane na stronie sklepu shop-goforindia.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71. kodeksu cywilnego).
- Klientem sklepu internetowego shop-goforindia.pl może być osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
- Klient może składać zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, za pośrednictwem strony internetowej shop-goforindia.pl
2) Przetwarzanie danych osobowych
Informacje dotyczące Polityki prywatności i plików cookies znajdziesz tutaj:
Polityka prywatności RODO
Polityka plików cookies
3) Składanie zamówienia
- K&M Design przyjmuje zamówienia na realizację usługi poprzez stronę internetową www.shop-goforindia.pl.
- Klient składa zamówienie, wskazując produkt, który zamierza nabyć, określając ilość danego towaru, a następnie dokonuje wyboru znajdującego się na stronie polecenia „Dodaj do koszyka”. Po wybraniu produktu i określeniu jego ilości, klient podaje dane kontaktowe osoby odbierającej meble, a następnie wskazuje w koszyku sposób płatności oraz potwierdza zamówienie.
- Po złożeniu zamówienia, na shop-goforindia.pl. przesyłamy na podany przez klienta adres e-mail potwierdzenie przyjęcie zamówienia. Potwierdzenie zamówienia jest oświadczeniem sklepu internetowego o przyjęciu zamówienia.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta pomiędzy klientem a shop-goforindia.pl. z chwilą otrzymania przez klienta wiadomości e-mail z oświadczeniem o przyjęciu zamówienia, o którym mowa w ust. 3.
- Złożenie i opłacenie zamówienia jest zgłoszeniem przez klienta w stosunku do shop-goforindia.pl. oferty zawarcia umowy sprzedaży.
- Klient jest odpowiedzialny za podanie prawdziwych i prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia. shop-goforindia.pl ponosi odpowiedzialność za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu zamówienia z przyczyn leżących po stronie shop-goforindia.pl.
- Zmiany do zamówienia można zgłaszać telefonicznie pod numerem 790 502 022 lub przez e-mail pod adresem: kontakt@shop-goforindia.pl. Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z całości bądź z części produktów składających się na zamówienie, zmian w adresie dostawy oraz odbiorcy.
- shop-goforindia.pl realizuje wszystkie zamówienia klientów złożone zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
- Wybrane produkty mogą być objęte promocją. Warunki i zasady korzystania z promocji mogą różnić się od warunków zawartych w niniejszym regulaminie. Wiążące wówczas dla danego zamówienia pozostają warunki promocji. Promocje, upusty i rabaty nie łączą się. Wszelkie akcje promocyjne nie mają wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie danej zmiany.
- Ostatnim etapem realizacji zamówienia jest wysłanie do odbiorcy potwierdzenia doręczenia. Bezpośrednia opinia odbiorcy jest ważną informacją potwierdzającą prawidłowe zrealizowanie zamówienia.
- Dokument potwierdzający zakup - Paragon lub Faktura (bez VAT), wysyłany jest drogą mailową, na podany email w zamówieniu, po wysłaniu zkupionego produktu do nabywcy.
- W przypadku poniesienia przez shop-goforindia.pl. kosztów związanych z realizacją zamówienia, które nie może zostać zrealizowane z powodu nieprawidłowości danych przekazanych przez klienta, zlecenie zostanie uznane za zrealizowane. Ponowna próba realizacji tego zlecenia będzie wymagać dodatkowej opłaty. W przypadku braku wymaganej dodatkowej opłaty w czasie umożliwiającym zachowanie terminu zlecenia i/lub braku możliwości kontaktu z klientem, shop-goforindia.pl. nie jest zobowiązana do realizacji zamówienia.
4) Realizacja zamówienia
- Zamówienie jest realizowane po dokonaniu płatności lub spełnieniu wymagań dotyczących wybranej metody płatności.
- W przypadku wyboru płatności za zamowienie przelewem tradycyjnym, płatność należy uiścić w ciągu trzech dni od momentu złożenia zamówienia.
- Szczegółowy wykaz akceptowanych form płatności znajduje się w dostępnych formach płatności na stronie sklepu.
- Czas realizacji zamówienia jest różny i informacja o terminie realizacji znajduje się przy każdym produkcie. W okresach przedświątecznych czas realizacji może być wydłużony.
- shop-goforindia.pl ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia z przyczyn leżących po stronie shop-goforindia.pl
- shop-goforindia.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w doręczanym towarze, zgodnie z zasadami opisanymi w Polityce zastępowania produktu.
- shop-goforindia.pl zastrzega sobie prawo dołączania materiałów reklamowych swoich partnerów do doręczanych mebli.
- Przyjęcie dostarczonych mebli odbiorca potwierdza własnoręcznym podpisem na potwierdzeniu doręczenia.
- Gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, gdy adres jest nieprawidłowy, kiedy odbiorca odmówi odbioru przesyłki lub z powodu innych przyczyn, niezależnych od shop-goforindia.pl, przesyłka wróci do siedziby firmy, wówczas shop-goforindia.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe wykonanie zamówienia i może obiążyć Klienta kosztami przesyłek.
- Zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego, kupujący ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki przy dostawie, w obecności kuriera. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki, czy braków w przesyłce. Nawet, jeśli paczka została dostarczona w nienaruszonym opakowaniu, należy sprawdzić czy zamówiony przedmiot nie posiada niewidocznych na zewnątrz ubytków lub uszkodzenia. Towar dostarczony firmą kurierską należy sprawdzić w obecności kuriera i w razie nieprawidłowości (braki, uszkodzenia, towar niezgodny z zamówieniem) spisać odpowiedni protokół wraz z kurierem. Protokół należy niezwłocznie wysłać mailem na adres: kontakt@shop-goforindia.pl
5) Postanowienia ogólne
- shop-goforindia.pl jest zobowiązana do udzielania klientom wszelkich wyjaśnień i instrukcji związanych z oferowanymi produktami.
- Dostępność biura shop-goforindia.pl jest dostępna od 10:00 do 17:30 pod numerem telefonu +48 790 502 022.
- shop-goforindia.pl przy wykonywanym zleceniu odpowiada za nie do wysokości wartości zamówienia.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- shop-goforindia.pl ponosi odpowiedzialność za terminowy zwrot należności z tytułu niezrealizowanego zamówienia, chyba, że opóźnienie jest następstwem okoliczności, za które nie odpowiada.
6) Reklamacje
- shop-goforindia.pl odpowiada wobec klienta za niezgodność z umową sprzedaży produktu zakupionego przez klienta, w zakresie określonym Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)
- Reklamacje może składać wyłącznie osoba zamawiająca produkt. Warunkiem koniecznym, aby shop-goforindia.pl rozpatrzyła reklamację, jest dostarczenie jej przez klienta reklamowanego produktu lub produktów lub przesłanie zdjęcia wraz z opisem reklamacji.
- Reklamacja może być złożona tylko mailowo na adres email: kontakt@shop-goforindia.pl
- Reklamacja dotycząca zakupionego towaru rozpatrywana jest do 14 dni roboczych od daty jej złożenia dla przesyłek doręczanych na terenie Polski. Po rozpatrzeniu reklamacji i przekazaniu decyzji kupującemu, sprzedający określa czas w jakim, będzie mógł zgłoszeną reklamcję załatwić.
- Reklamacje dotyczące zgodności towaru z zamówieniem należy zgłaszać w ciągu 3 dni od daty doręczenia. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie zdjęcia reklamowanego produktu. Po upływie tego terminu reklamacje nie będą rozpatrywane.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru oraz pozostałe uwagi na temat realizacji zamówienia i stanu odebranego produktu można składać w ciągu 14 dni od daty realizacji zamówienia. Po upływie tego terminu reklamacje nie będą rozpatrywane.
- Zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego, kupujący ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki przy dostawie, w obecności kuriera. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki, czy braków w przesyłce. Nawet, jeśli paczka została dostarczona w nienaruszonym opakowaniu, należy sprawdzić czy zamówiony przedmiot nie posiada niewidocznych na zewnątrz ubytków lub uszkodzenia. Towar dostarczony firmą kurierską należy sprawdzić w obecności kuriera i w razie nieprawidłowości (braki, uszkodzenia, towar niezgodny z zamówieniem) spisać odpowiedni protokół wraz z kurierem. Protokół należy niezwłocznie wysłać mailem na adres: kontakt@shop-goforindia.pl
- Po zgłoszeniu reklamacji shop-goforindia.pl wyjaśni ją i zaproponuje możliwe rozwiązanie.
- W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ograniczają uprawnień klienta przysługujących mu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W każdym przypadku nadrzędne zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz.271 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.)
7) Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy
- W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana, zwrot zapłaty nastąpi tym samym kanałem, którym klient dokonał płatności. W przypadku płatności za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Możliwość zmiany czy rezygnacji jest każdorazowo potwierdzana przez shop-goforindia.pl Zwracana kwota będzie pomniejszona o koszty poniesione w związku z realizacją umowy, tj. koszty wysyłki i pakowania.
- Klient może odstąpić od zawartej umowy kupna w terminie 14 dni licząc od daty zakupu zgodnie z ustawą z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827), poprzez zwrot towaru w stanie nienaruszonym.
- Zwrot towaru nie przysługuje przedsiębiorcom, wyjątek stanowi przedsiębiorca który prowadzi działalność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej
- Odstąpienie może zostać zrealizowane poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży na adres mailowy: kontakt@shop-goforindia.pl Dla zachowania terminu decyduje data wysłania oświadczenia.
- Z zastrzeżeniem ust. 8, w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowa jest uważana za niezawartą, a klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, podlega zwrotowi w stanie niezmienionym (chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu), tj. w okresie liczonym od dnia wydania klientowi produktu nie może dojść do:
- mechanicznego uszkodzenia produktu (w szczególności: obicie, pęknięcie, złamanie, zalanie itp.)
- wystąpienia braku jakiegokolwiek z elementów produktu, chyba że powyższe nastąpiło w wyniku niezgodności produktu z umową w rozumieniu Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. Zm.). - Klient jest zobowiązany dokonać zwrotu towaru w terminie 14 (czternastu) dni od daty realizacji dostawy.
- Zwracany przez klienta produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli jest to możliwe, produkt powinien być opakowany w oryginalne opakowanie.
- Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący i po stronie kupującego leży zamówienie transportu na zwrot..
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadkach świadczeń o właściwościach określonych przez klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (produkty na specjalne zamówienie klienta), a także świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu (stosownie do przepisu art. 10 ust. 3 pkt 4) i 5) Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 poz. 271 z późn. zm.).
- Produkty sprowadzane na zamówienie, nie podlegają zwrotom.
Marki produktów sprowadzanych bezpośrenio z magazynów zagranicznych producentów:
Clayre & Eef (Holandia), Chic Antique (Dania) i Mauro Ferretti (Włochy). - W przypadku zwrotu towaru, który był objęty "Darmową dostawą", Klient otrzyma zwrot należnośi za zakupiony produkt pomniejszony o koszty transportu.
8) Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 , poz. 1176 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
- Rachunek jest wystawiany dla każdego zamówienia.
- Zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że dane osobowe naszych klientów wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówienia oraz informowania klientów o oferowanych przez nas nowych produktach. Dane osobowe znajdujące się w naszej bazie danych, udostepniane sa tylko do realizacji wysyłki (poprzez firmy zewnętrzne) i poza tym przypadniem nie są one w żaden sposób udostępniane osobom trzecim.
- K&M Design Danuta Gabrysiak, właściciel sklepu internetowego shop-goforindia.pl, zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w celu realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami). Szczegółowe zasady określa Polityka Prywatności.
- Zakupy oraz realizacja zamówienia w sklepie internetowym shop-goforindia.pl odbywają się zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.nr 144, poz.1204 z późn. zm).
- K&M Design Danuta Gabrysiak, zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiana Regulaminu wywołuje skutki na przyszłość, w stosunku do nowych zamówień.
- Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu.
- Informacje o produktach zamieszczone na stronach shop-goforindia.pl nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
- K&M Design Danuta Gabrysiak, ponosi odpowiedzialność, w zakresie swojej infrastruktury technicznej, za wysyłanie wiadomości pocztowych na adres email wskazany przez klienta.
- Minimalne wymagania techniczne dla współpracy z systemem teleinformatycznym shop-goforindia.pl są następujące: przeglądarka: Internet Explorer 7 i wyżej, Firefox 7 i wyżej, Chrome 8 i wyżej, Opera 10 i wyżej, Safari 5 i wyżej. Do poprawnego działania muszą być włączone ciasteczka (cookies) w przeglądarce i Javascript.
- Zakazane jest dostarczanie przez klienta, w tym zamieszczanie na stronie internetowej shop-goforindia.pl treści o charakterze bezprawnym. shop-goforindia.pl zastrzega sobie prawo do usunięcia takich treści.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 września 2018 roku.