-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Czas, koszty i metody dostawy
Metody dostawy:
- produkty są wysyłane różnymi firmami kurierskimi, wybór firmy przewozowej jest uzależniony od gabarytu zamówionego produktu.
*czas realizacji wysyłki zamówienia jest podany przy każdym z produktów. Przy zamówieniu produktów róznych marek czas realizacji zamówienia równy jest najdłuższemu czasowi realizacji spośród wybranych produktów
- ALURO - wysyłka w ciągu: 1-2 dni robocze
- BELLDECO - wysyłka w ciągu: 3-7 dni robocze
- Umywalki i lampy miedziane - wysyłka w ciągu 2-3 dni robocze
- Meble indyjskie: ORIENT, INDIE - wysyłka w ciągu: 2-4 dni robocze
- Meble RUSTIC - wysyłka do 7 dni roboczych
- CHIC ANTIQUE - wysyłka w ciągu: 7-15 dni roboczych (produkty sprowadzane z magazynu producenta w Danii)
- CLAYRE & EEF - wysyłka w ciągu: 7-15 dni roboczych (produkty sprowadzane z magazynu producenta w Holandii)
- Madam Stoltz - wysyłka w ciągu: 7-15 dni roboczych (produkty sprowadzane z magazynu producenta w Danii)
- Ib Laursen - wysyłka w ciągu: 7-15 dni roboczych (produkty sprowadzane z magazynu producenta w Danii)
- MAURO FERRETTI- wysyłka w ciągu: 2-4 tygodni (produkty sprowadzane z magazynu producenta we Włoszech)
Koszty dostawy:
Koszt wysyłki zależny jest od gabarytów i cen zamówionych produktów i wyliczany jest każdorazowo do każdego zamówienia.
- Produkty marek ALURO, Belldeco, Chic Antique, Mauro Ferretti i Clayre & Eef - darmowa wysyłka dla zmówień od 200 zł
- Produkty marek Madam Stoltz, Ib Laursen - paczki od 20 zł do 45 zł, wysyłka paletowa 150 zł
- Meble indyjskie ORIENT - wysyłka indywidualna - koszty wysyłki przy poszczególnych produktach, darmowa wysyłka dla zamówień od 5000 zł
- Meble "ponadgabarytowe" (informacja o takim meblu znajduje się w opisie produktu) - koszt wysyłki 100-250 zł
- Pozostałe meble, umywalki, dodatki i dekoracje - darmowa wysyłka dla zamówień od 3000 zł
- Indywidualna wysyłka dla wybranych produktów ze szkłem i luster (koszty wysyłki przy poszczególnych produktach)
WAŻNE!
Towar dostarczony firmą kurierską należy sprawdzić w obecności kuriera i w razie nieprawidłowości (uszkodzenia, braki) spisać odpowiedni protokół wraz z kurierem. Protokół należy niezwłocznie wysłać mailem na adres: kontakt@shop-goforindia.pl, to jest warunek konieczny do zgłoszenia reklamacji!
UWAGA!
Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do mieszkania wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy.
Meble spakowane na paletę oraz ponadgabarytowe, dostarczane są pod drzwi budynku.